piątek, 20 września 2013

Zaczynamy!

Cześć. Z tej strony Natalia. Obecnie zaczynam prowadzić swojego pierwszego bloga w życiu. Mam 16 lat i... Chyba tyle jak na razie wam wystarczy. No tak... To jest wstęp, a więc czas na prawdziwy POST!

Co się dzieje ze mną w tej chwili? Ogarnia mnie totalna samotność. Mój chłopak - K, jest aktualnie w szkole. Bynajmniej powinien być... Moja przyjaciółka? Nie wiem kompletnie co się aktualnie z nią dzieje. W moim, znaczy NASZYM życiu, tyle się dzieje, że nie nadążam. Pokłóciłyśmy się, a na dodatek dzisiaj się dowiedziałam,  że wyjeżdża po wakacjach na stałe z rodzicami do Francji. Oh, Francja. Marzenie aby tam powrócić, ale ONA NIE MOŻE WYJECHAĆ! Stracę, jedną z najważniejszych mi osób. Na szczęście mój chłopak, a zarazem jej przyrodni brat nie wyjeżdża z nimi. Ale jednak da się odczuć brak najlepszej przyjaciółki. Kochani, napiszcie mi co ja mam teraz zrobić? Niby ma do mnie dzisiaj przyjść, ale zupełnie nie wiem jak się zachować, jak z nią o tym porozmawiać... Jest jeszcze jedna sprawa. Mój chłopak - K , zaproponował mi wyjazd do Londynu na wakacje. Jak sądzicie, postąpiłabym dobrze wyjeżdżając?
Jestem nienormalna. Żale się na jakimś blogu i pytam o radę zupełnie obcych mi osób! Ale... Teraz mam tylko WAS. Nie wiem co o tym sądzić. Kompletnie. POMOCY.

WASZA N.

20 komentarzy:

  1. Będzie dobrze kochana :)
    Postaw na szczerość i bd swobodna przy kumpeli a do chłopaka pojedź z nim bd fajnie :)

    Do następnego postu ;*

    ~ Baśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że powinnaś szczerze pogadać z przyjaciółką. Wyjaśnicie sobie niektóre sprawy i może znajdziecie jakieś alternatywne rozwiązanie. :)
    Mam nadzieję, że choć trochę pomogłam :D Pozdrawiam, Olga.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę kochana! Mam nadzieję, że postąpisz właściwie, powodzeniaa!

    OdpowiedzUsuń
  4. postaw na spontan, życie to jedna wielka nie wiadoma. dziś chcesz jechać, ale za 2/3 tygodnie okaże się, że nie będziesz mogła i będzie ci z tego powodu przykro, bo zapewne chcesz tam pojechać. a co do przyjaciółki to akurat świetnie cię rozumiem, ale są portale społecznościowe, skype czy telefon, jeżeli to prawdziwa przyjaźń to przetrwa największą próbę rozłąki : *

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę , że szczera rozmowa z przyjaciółką dobrze ci zrobi bynajmniej jeśli to jest prawdziwa przyjaźń to przetrwacie to ale będzie na pewno ciężko bo brak najbliższej osoby jest trudny , a co do wyjazdu z chłopakiem myślę że powinnaś jechać na pewno będzie fajnie no i się bardziej zbliżycie do siebie . Mam nadzieje że pomogłam :D Pozdrawiam , Basia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. porozmawiaj ze swoja przyjaciolka musicie wszystko sobie wyjsnic wiem co czujesz bo moja przyjaciolka tez wyjechala za granice napewno wszystkos sie ulozy a jesli chodzi o K to jedz z nim taki wyjazd moze umocnic wasza relacje ale decyzja nalezy do ciebie powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spróbuj wszystko na spokojnie wyjaśnić, a będzie lepiej. Co do chłopaka, powinnaś pojechać, ale lepiej na spokojnie to przemyśl i porozmawiaj co sądzą o tym inni. :)) Powodzenia XOXO

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem, wyjazd z K to świetny pomysł, poznacie siebie nawzajem lepiej; co do przyjaciółki hmm... Wiem, że jest i będzie tobie ciężko, bo stracisz osobę, na której ci bardzo zależy, ale twoja przyjaciółka może tam ułożyć sobie życie i poznać kogoś, kto nawet może okazać się jej jedyną miłością. Nie martw się nawet jeśli twoja przyjaciółka wyjedzie do Francji to przecież będzie miała kogo odwiedzać w Polsce - ma ciebie i brata. Pozdrawiam i liczę, że wszystko się ułoży./Paulusica

    OdpowiedzUsuń
  9. Wierzę iż wszystko co opisałaś będzie miało szczęśliwe zakończenie, a ja radzę ci na chwilę obecną porozmawiać z przyjaciółką i pogodzić się z nią. Spróbujcie spędzić ze sobą ostatnie chwile, a później zawsze możesz ją odwiedzać. Na szczęście twój chłopak zostaje co jest plusem. Zobaczysz wszystko się ułoży. Bądź cierpliwa ;)
    Pozdrawiam ,
    Kinia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A i jeszcze jeśli chodzi o wyjazd, patrz sercem ;)
    A tak naprawdę zrób jak uważasz - jeśli się boisz i nie jesteś dobrze nastawiona do tego wyjazdu- lepiej nie jedź,
    Jednak jeżeli kochasz swojego chłopaka ( a pewnie tak jest :) ) i chcesz spędzić z nim więcej czasu jedź. To zależy od cb ;)
    Znowu ja -
    Kinia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Porozmawiaj a jak juz na prawdę będzie wyjeżdżała to spedzcie razem szalony dzień!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogadaj z przyjaciolka mow prosto i na temat nie powinna miec ci tego za zle. Kuba hymm zwiazek opiera sie na szczerosci przyjazn z reszta tez wiec mow to co czujesz nie dus nic w sobie mow prosto i na temat. To sa twoje najblizsze odoby zrozumieja cie;*

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystko będzie dobrze!!!!
    porozmawiaj szczerze z Dominiką i dobrze się zastanów czy jesteś gotowa na taki wyjazd z Kubą :D
    bądź tylko sobą i nie rób czegoś na siłę! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miala podobnie bo tez wyprowadzilam sei za granice a moja przyjaciolka zostala w kraju jest ciezko ale piszemy do siebie gadamy na skaype a w wakacje jezdzimy do siebie :) dasz rade uwierz mi.

    A jesli chodzi o propozycje towjego chlopaka to jedz z nim mozliwe ze taka okazja juz sie nie powtorzy :D a jak to mowia trzeba korzystac z zycia :)!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie martw się kochana. Pamiętaj życie nie trwa wiecznie a w londynie za pewno będzie wiele ciekawych rzeczy i miłych chwil spędzonych z K. A co do wyjazdu twojej przyjaciółki moim zdaniem powinnaś jej na to pozwolić i często ją odwiedzać tam zapewne będzie więcej atrakcji niż w Polsce a zawsze możecie rozmawiać przez skype. Mam nadzieję, że pomogłam :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Natalio myślę, że powinnaś spojrzeć na wyjazd swojej przyjaciółki - dla niej to zupełnie nowe doznania, ludzie, nowe życie. na pewno będzie ciężko, a;e przecież jest internet, telefon, jej wyjazd to nie koniec świata :) Co do Twojego chłopaka to myślę, że jesteś za młoda by wyjechać :) Jeszcze wiele wspaniałych chwil przed Wami, ale taki wyjazd na wakacje to przecież duża odpowiedzialność. Musisz to przemyśleć. Pozdrawiam Cię serdecznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Natalia nie wyjezdzaj w takim wieku i to jeszcze z chlopakiem. ja tez wyjechalam i zaluje tego bardzo. myslalam ze bedzie fajnie spedzic z nim czas ale przezylam masakre, przemysl ten wyjazd jeszcze :) a co do Twojej przyjaciolki to mam taki sam problem i tez potrzebuje pomocy, a chcialabym Ci pomoc

    OdpowiedzUsuń
  18. Jedz z nim to dobra okazja zeby jeszcze bardziej sie do siebie zblizyc i zobaczyc czy pasujecie do siebie. Tez mialam taka okazje i wyszla nam na plus wiece polecam wspolne wyjazdy :*

    Co do przyjaciolki szczera rozmowa zalatwi wszystko. Rozlaka moze byc trudna ale jesli to prawdziwa przyjaz to przetrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co do Domi - zapytaj ją czemu wyjeżdżają, przeproś ją i spróbujcie zrobić sobie babski dzień. Coś typu filmy, sekrety i plotki.
    Co do wyjazdu z Kubą - Jedź. Twoja mama będzie miała czas dla swojego Rafała a ty spędzisz miło czas z Kubą na luzie. Może nawet przeżyjecie swój pierwszy raz na trzeźwo. Pozdrawiam Sonia ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. Jedź, po mimo, że Domi Cię ostrzegała, jedź. Może będzie warto. Przecież mu ufasz.. ;) / Paula

    OdpowiedzUsuń